آمادگی سید «مقتدی الصدر» برای اخراج «اشغالگر» از عراق-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

آمادگی سید «مقتدی الصدر» برای اخراج «اشغالگر» از عراق

رهبر جریان صدر عراق از آمادگی خود برای اخراج «اشغالگر» از این کشور به روش‌های قانونی خبر داد و گفت که پیش‌تر درباره سرانجام کشیده شدن عراق به درگیری‌ها و کشمکش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی هشدار داده بودیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 30
کد خبر: ۳۲۲۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سید مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق دوشنبه‌شب بر آمادگی خود برای اخراج «اشغالگران» از روش‌های سیاسی و قانونی تأکید کرد.

 

 الصدر در صفحه توئیتر خود نوشت: «پیش‌تر درباره سرانجام کشانده شدن عراق به کشمکش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی هشدار داده بودیم و گفتیم که عراق و ملت آن دیگر تحمل چنین رفتارهای احمقانه را ندارد».

 

 وی افزود: «امروز من آماده اخراج اشغالگر از راه‌های دیپلماتیک و قانونی هستیم، پس آیا کسی است که ما را یاری کند؟».

 

رهبر جریان صدر عراق گفت: «هر چه زودتر به وحدت صفوف روی بیاورید و باید از رفتارهای  غیرمسئولانه برخی گروه‌های نظامی دوری کنیم و زمام امور فقط در دست نیروهای امنیتی باشد».

 

سید مقتدی الصدر گفت: «اگر ما با هم متحد بودیم و آن پیمان ننگین و خوارکننده  را منعقد نمی‌کردیم، آنچه اکنون رخ داد، اتفاق نمی‌افتاد».

 

وی تصریح کرد: «اشغالگران به رهبری احمق (ترامپ) از فساد فراگیر در کشور و شکاف عمیق بین مسئولین و مردم سوء استفاده کردند، بنابرین همگی باید از طمع به قدرت، به خاطر رفاه و کرامت مردم چشم پوشی کنیم، وگرنه پشیمان خواهیم شد».

 

الصدر در پایان تاکید کرد که «ما اجازه نخواهیم داد تا عراق به کانون تسویه حساب‌های سیاسی و نظامی تبدیل شود، بلکه ما خواهان عراقی قوی و مستقل هستیم».

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار